Megérkezett HUGI! 

Mikor a nagy lányunk volt, fél éves forma akkor írtam a következő szösszenetet. Most, hogy megérkezett hozzánk a második picúrkánk nagyon aktuálisnak érzem.




Anya
Mire is gondoltam mikor vártalak?
Először is, mikor megtudtam jöttödet, boldog voltam és rettentő zavart.
Hiszen a jó Isten adott az életembe egy csodálatos csavart.
Nőből Anya lettem!
Felfoghatom ezt?
A szívem azt súgta, ne aggódj, minden rendben lesz!
Kilenc hónapon át a szívem alatt hordtalak, várva, hogy egyszer meglássalak!
Voltak bennem kérdések, hogy fogom én ezt csinálni,
Hiszen tudom, hogy anya lehet akárki,
De, hogy kell igazán jó édesanyává válni?!
Imádkoztam is sokat, hogy Isten adjon bölcsességet és erőt,
Hogy egymást tanulva boldogan és vidáman tapossuk az éveket!
Ilyeneket gondolt anyád,
Aki téged akkor is és most is egy életen át szeret!

MATE

© Minden jog fenntartva

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések